POSTÓJ
Alfy postanowiły: czas na postój. Po tygodniach podróży, przedzierania się przez śnieg i zmarzlinę nawet pogoda zdawała się nieco odpuścić i ciepłe słońce ogrzewało ziemię nad jeziorem, dając roślinom szansę na wyrośnięcie.
Rozbito obozowisko na plaży, gdzie przez jakiś czas cała sfora wspólnie cieszyła się zasłużonym odpoczynkiem, ale nieróbstwo nie trwało długo, bo zaraz znalazło się odpowiednie zadanie dla każdego ze stanowisk.
Myśliwi mają szansę urządzić wielkie polowania, zwiadowcy wybrać się na wyprawę, medycy uzupełnić zapasy ziół, a strażnicy zmierzyć się z tajemniczymi sąsiadami. Praca zespołowa jest tu kluczem, a rezultaty dobrze wykonanych zadań będą przydatne dla wszystkich sforzan.
Czas na nasze pierwsze wydarzenie drodzy sforzanie! Tym razem wykorzystana zostanie niewielka ilość stanowisk, jakie posiadamy. Osoby, które chcą się włączyć, będą wykonywały zadania zgodne z ich stanowiskiem, więc mamy cztery grupy:
Rozbito obozowisko na plaży, gdzie przez jakiś czas cała sfora wspólnie cieszyła się zasłużonym odpoczynkiem, ale nieróbstwo nie trwało długo, bo zaraz znalazło się odpowiednie zadanie dla każdego ze stanowisk.
Myśliwi mają szansę urządzić wielkie polowania, zwiadowcy wybrać się na wyprawę, medycy uzupełnić zapasy ziół, a strażnicy zmierzyć się z tajemniczymi sąsiadami. Praca zespołowa jest tu kluczem, a rezultaty dobrze wykonanych zadań będą przydatne dla wszystkich sforzan.
Czas na nasze pierwsze wydarzenie drodzy sforzanie! Tym razem wykorzystana zostanie niewielka ilość stanowisk, jakie posiadamy. Osoby, które chcą się włączyć, będą wykonywały zadania zgodne z ich stanowiskiem, więc mamy cztery grupy:
- Grupa 1 - Medycy (dowódca - Prestian)
- Grupa 2 - Strażnicy (dowódca - Pergilmes Han Solo)
- Grupa 3 - Zwiadowcy (dowódca - Brooklyn)
- Grupa 4 - Myśliwi (dowódca - Cretcher Angel)
- Dowódcy wstawią pierwsze opowiadania, które wprowadzą nas w fabule, a także wyjaśnią na czym polegać będą wyzwania rzucone postaciom, jednak istnieją ogólne reguły rozpisane poniżej.
- Odpisujemy postacią na wątek tylko swojej grupy.
- Opowiadania powinny być zatytułowane Od IMIĘ cd. IMIĘ - GRUPA NUMER
- Obowiązuje etykieta "Postój"
- Opowiadania mają mieć minimum 500 słów.
- Polecamy udział jak największej ilości osób z grupy oraz ogólnej aktywności, to będzie się łączyć z wyższymi nagrodami dla wszystkich jej członków.
- W związku z wydarzeniem odblokowany zostaje nowy teren – jezioro.
- W wątkach niezwiązanych z wydarzeniem należy wziąć pod uwagę, że faktyczny postój ma miejsce. Na chwilę obecną grupa nie wędruje.
ZADANIA:
Grupa 1
- Znalezienie przez członków grupy w sumie pięciu roślin: fiołków polnych, bluszczu pospolitego, perzu właściego, szczypiorku i wrotycza pospolitego. Każdy może w opowiadaniu przynieść tylko jedną roślinę.
- Do znalezienia jest pierwsza roślina o właściwościach magicznych. Aby ją zdobyć, dwie postacie muszą napisać po opowiadaniu.
Szczegóły: Togrociec rośnie kilka metrów pod powierzchnią wody. Jego korzenie mają skłonności do zaplątywania się wokół kończyn tych, którzy się za bardzo do niego zbliżą. W niewiadomy sposób połyka żaby i się lekko świeci. - Pojawiają się kolejne magiczne rośliny do zdobycia. Teraz już według zasady jedno opowiadanie=jedna roślina:
◾Dętobierz - wytwarza związki, które zwabiają masę węży i znacząco podwyższają ich poziom agresji wobec każdego, kto się do nich zbliży.
◾ Norteniec - jego magiczne właściwości trzeba wywołać, aby to zrobić, okoliczna ziemia musi nasiąknąć krwią.
◾ Posogłosek - roślina powstaje z zaklętej duszy. Będzie błagała o litość i niezrywanie.
◾ Abtenit - wytwarza silne i nazbyt przekonywujące iluzje. Często można w jego okolicy znaleźć kości stworzeń, które za bardzo się do niego zbliżyły.
◾ Kruczenet - rośnie jedynie w najciemniejszych zakamarkach jaskiń, jeżeli roślina będzie miała jakikolwiek kontakt ze światłem w okresie pięciu godzin od zerwania, straci swoje właściwości. - Podobnie jak przy pierwszej roślinie magicznej, dwie postacie muszą napisać po opowiadaniu. Szczegóły: Rogaczek ziemisty jest uprawiany w podziemnych korytarzach przez mrówki, których królowe miały kontakt z magią. Z pozoru są to zwykłe insekty, jednak im głębiej się kopie, tym bywają większe, jadowitsze i wścieklejsze.
Grupa 2
- Napisanie przez grupę co najmniej pięciu opowiadań, mówiących o znajdowaniu podejrzanych znaków obecności innych psowatych, jednak bez znajdowania naszych tajemniczych sąsiadów.
- Napisanie przez członków grupy trzech opowiadań: jednego o śledzeniu postępowań grupy lisów, jednego o zdobyciu rogu kozicy - za który sfora otrzyma od lisów mapę - oraz trzech błękitnych żab o nieprzyjemnych właściwościach palących skórę - które sfora będzie mogła wymienić za kompas.
- Wiemy, że z naszymi lisimi sąsiadami dzieje się coś podejrzanego, ale nie chcemy, żeby oni tego się domyślili. Potrzebujemy trzech kolejnych opowiadań: damy im trzy orle jaja za złoty sztylet, bijące serce za książkę oraz kieł niedźwiedzia za nożyk. Dodatkowo, w każdym opowiadaniu powinna być zawarta jakaś nowa informacja, którą pies zdobywa o naszych sąsiadach, podczas dostarczania im przedmiotu na wymianę.
Grupa 3
- Napisanie przez grupę przynajmniej siedmiu opowiadań dotyczących podróży na wschód. Mają być one powiązane ze sobą fabularnie. Kiedy jedna osoba skończy, następna ma obowiązek uwzględnić jej przebieg wydarzeń. Można napisać w nim podejście do misji, odczucia względem niej, stopień zgrania grupy bądź rozmowy o pogodzie, wedle uznania.
- Dotarliśmy do miasta, które jednak odbiega od dotychczas znanych nam, ludzkich osad. Zdaje się być ono cofnięte w czasie, jakby zatrzymało się na średniowieczu. Naszym zadaniem jest rozejrzeć się, a następnie pozyskać możliwie najwięcej przydatnych przedmiotów. Miejsce zbiórki zostało ustalone, a więc do boju, zwiadowcy!
• Wpierw należałoby się rozejrzeć, zorientować po wiosce. Przynajmniej dwie osoby powinny napisać opowiadanie z uwzględnieniem rozpoznania terenu. Najlepiej, aby poszły w parze. - Skoro wiemy już gdzie znajduje się karczma, w którym miejscu chałupę swą ma zielarka (uznawana wśród miejscowych za wiedźmę), a gdzie urzęduje kowal i rzemieślnik, warto odwiedzić ich małe kramy. Od tej pory działamy wedle własnego uznania, samodzielnie bądź w parach.
• torby małe i duże, muszą przecież w czymś przenosić swój ekwipunek; lniane woreczki, szklane fiolki i buteleczki, inni posiadają niewielkie szkatułki [0]
• niektórzy posiadają przy sobie tajemnicze amulety, może warto się nimi zainteresować i spróbować przejąć? [0]
• wszelkie eliksiry i wytwory, zdają się być magiczne; w każdym razie na pewno do czegoś się przydadzą; kto wie, może sami odkryjemy ich receptury? [0]
• błyskotki mogą przydać nam się niegdyś do handlu, a wbrew wioskowej biedy, niektórzy posiadają to i owo [0]
W opowiadaniu należy uwzględnić zabrany ze sobą przedmiot, sposób jego nabycia i przynajmniej jedną trudność. W kwadratowych nawiasach wpisywana będzie liczba posiadanych tego typu zdobyczy. Od teraz, o ile postać nie idzie z kimś w parze, nie trzeba tak mocno uwzględniać fabuły innej osoby, warto jednak zwrócić na nią uwagę. Kilka osób może zdobyć przedmioty z tej samej kategorii. Pamiętajcie, że ludzie nie dadzą tak po prostu odebrać sobie własności, trzeba będzie pokombinować.
Grupa 4
- Grupowe napisanie co najmniej 5 opowiadań, w których opisane będą zdobycze polowań, a także przebieg samych łowów. Odpowiedzi nie muszą się łączyć z poprzednimi opowiadaniami, powinny raczej dotyczyć oddzielnych ofiar.
- [pojawi się, kiedy pierwsze zostanie wykonane]
Czas trwania wynosi dwa tygodnie (17.03)
z ewentualną możliwością przedłużenia
z ewentualną możliwością przedłużenia
jeżeli będzie takie zainteresowanie
Event zostaje przedłużony do 25.03
w związku z zamknięciem szkół
Event zostaje przedłużony do 25.03
w związku z zamknięciem szkół
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz