Wszyscy towarzysze, którzy, na swoje nieszczęście, znajdowali się w
sforze zostali złapani przez Razjela. By być dokładnym, ich dusze
zostały schwytane przez tego piekielnego lisa, który chociaż jest
potężny, ma swoje ograniczenia, których nie chce niepotrzebnie
przekraczać. Towarzysze pojawili się na nowo na świecie, z mglistymi
wspomnieniami błękitnego pyska i jasnych oczu.
Każdy towarzysz znalazł się w miejscu swojego narodzenia, czy też stworzenia, jeżeli psy chcą ich odzyskać, muszą się napracować.
ZASADY:
Każdy towarzysz znalazł się w miejscu swojego narodzenia, czy też stworzenia, jeżeli psy chcą ich odzyskać, muszą się napracować.
ZASADY:
- Pies nie może mieć człowieka lub humanoida za towarzysza.
- Każdy pies może mieć maksymalnie dwóch towarzyszy.
- Jeżeli pies posiada towarzysza z kategorii “Zwierzęta magiczne bardzo niebezpieczne” jest on jedynym, jakiego może posiadać.Towarzysz nie może być wszechpotężny albo niepokonany.
- Towarzysze mogą pisać serie opowiadań. Jest to nieobowiązkowe. Towarzysze mogą tworzyć serię opowiadań samodzielnie (w postaci od IMIĘ cz.1; od IMIĘ cz.2 i tak dalej) lub pisać z innymi towarzyszami. Za opowiadania od towarzyszy nie ma bonusów. Należy dodać etykietę “Towarzysz”.
- Przed wstawieniem opowiadania o zdobyciu towarzysza, administracja ma dostać jego formularz. W razie dużych wątpliwości (np. stworzenie zbyt potężne na swój etap) może odesłać do poprawki.
- Magiczni towarzysze mogą być nieśmiertelni. Niemagiczni mają ograniczoną, zależnie od rasy, długość życia.
- Towarzysz może zmienić kategorie, ale pies musi spełniać warunki do następnej kategorii i ma mieć to logiczne, fabularne uzasadnienie.
kategorie:
ZWIERZĘTA MAŁE NIEMAGICZNE - zwierzęta mniejsze od średniej wielkości psa, więc gryzonie, lisy czy ptaki. Nie mogą się porozumiewać słowami z psami.
Opowiadanie na 500 słów.
ZWIERZĘTA DUŻE NIEMAGICZNE - zwierzęta większe od średniego psa, czyli konie, wilki albo jelenie. Również nie używają psiej mowy.
Opowiadanie na 800 słów. 20 punktów doświadczenia. 10 punktów w wybranej statystyce.
ZWIERZĘTA MAGICZNE NIEGROŹNE - stworzenia posiadające niewielkie umiejętności, takie jak porozumiewanie się psią mową, nieco większa siła albo będące przedstawicielami fantastycznego gatunku (gryf, pegazy, łoś z dwoma nogami) bez specjalnych umiejętności.
Opowiadanie na 1200 słów. 40 punktów doświadczenia. 10 punktów w dwóch wybranych statystyce.
ZWIERZĘTA MAGICZNE NIEBEZPIECZNE - stworzenia ze znaczącymi umiejętnościami magicznymi, które mają wpływ nie tylko na samego towarzysza, ale też na otaczające go osoby.
Opowiadanie na 1500 słów. 60 punktów doświadczenia. 10 punktów w wybranej statystyce oraz więcej niż 10 w innej wybranej statystyce.
ZWIERZĘTA MAGICZNE BARDZO NIEBEZPIECZNE - stworzenia, których umiejętności mogą zaszkodzić całej sforze, praktycznie niemożliwe do powstrzymania przez psy.
Opowiadanie na 1800 słów. 80 punktów doświadczenia. Ponad 10 punktów w dwóch wybranych statystykach.
Opowiadanie na 500 słów.
ZWIERZĘTA DUŻE NIEMAGICZNE - zwierzęta większe od średniego psa, czyli konie, wilki albo jelenie. Również nie używają psiej mowy.
Opowiadanie na 800 słów. 20 punktów doświadczenia. 10 punktów w wybranej statystyce.
ZWIERZĘTA MAGICZNE NIEGROŹNE - stworzenia posiadające niewielkie umiejętności, takie jak porozumiewanie się psią mową, nieco większa siła albo będące przedstawicielami fantastycznego gatunku (gryf, pegazy, łoś z dwoma nogami) bez specjalnych umiejętności.
Opowiadanie na 1200 słów. 40 punktów doświadczenia. 10 punktów w dwóch wybranych statystyce.
ZWIERZĘTA MAGICZNE NIEBEZPIECZNE - stworzenia ze znaczącymi umiejętnościami magicznymi, które mają wpływ nie tylko na samego towarzysza, ale też na otaczające go osoby.
Opowiadanie na 1500 słów. 60 punktów doświadczenia. 10 punktów w wybranej statystyce oraz więcej niż 10 w innej wybranej statystyce.
ZWIERZĘTA MAGICZNE BARDZO NIEBEZPIECZNE - stworzenia, których umiejętności mogą zaszkodzić całej sforze, praktycznie niemożliwe do powstrzymania przez psy.
Opowiadanie na 1800 słów. 80 punktów doświadczenia. Ponad 10 punktów w dwóch wybranych statystykach.
Należy uzasadnić, czemu akurat dana statystyka jest przydatna przy utrzymywaniu towarzysza w ryzach.
FORMULARZ TOWARZYSZA
WIZERUNEK: (Musi być dobrej wielkości. Zdjęcie lub obrazek. Prosimy o podanie autora)
OPIEKUN: (Towarzysz może mieć tylko jednego opiekuna. Pies jest odpowiedzialny za towarzysza i ewentualnie karany za jego działania.)
IMIĘ: (Godność postaci. Nie powinno powtarzać się zarówno wśród towarzyszy jak i psów. Jeżeli tak się stanie, towarzysz powinien być nazywany pseudonimem lub skrótem.)
PŁEĆ: (Męska, żeńska lub inna, rozumiemy, że niektóre gatunki mają bardziej skomplikowaną sytuację.)
WIEK: (Towarzysze niemagiczni żyją tyle, ile przewiduje jego gatunek. Wyjątek stanowią zwierzęta magiczne, które mogą przeżyć dłużej.)
GATUNEK: (Do którego należy towarzysz. Przy magicznych chętnie zobaczymy jak puszczone zostaną wodze fantazji.)
KATEGORIA: (Wytłumaczone nad formularzem)
OSOBOWOŚĆ: (Charakter postaci. Należy tutaj uwzględnić zachowanie towarzysza względem opiekuna.)
ZDOLNOŚCI: (Wszelakie umiejętności towarzysza, zarówno fizyczne jak i psychiczne. Należy pamiętać, że istnieją ograniczenia związane z kategoriami.)
HISTORIA: (Co się przydarzyło towarzyszowi i jak spotkał się z psem.)
Pod formularzem będą wstawiane linki do opowiadań napisanych przez towarzyszy, by łatwo było je odnaleźć.
towarzysze w sforze
Imię towarzysza | Imię opiekuna
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz